duminică, ianuarie 27, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (7): medaliile mici ale fetelor

  
In timp ce baietii - Javier, Florent si Michal - se hlizeau pe scena improvizata in Dom Sportova, fetele se hlizeau si ele asteptand sa le vina randul la medaliile mici. Se hlizeau mai cu seama cele mici, Adelina si Liza, incercand sa-si alunge emotiile prin ras. Si-au urcat apoi pe scena cucuietele si zambaretele si, de aici incolo, a ras toata lumea. Iarasi zic: nu ma intrebati ce-au intrebat cei din public; nu-mi mai amintesc o iota. Imi amintesc insa - si bine - rasul lor cu gura pana la urechi, ochii albastri ai Lizei, ochelarii Carolinei, bucuria sincera, autentica a Adelinei; care, sa ne intelegem, imi e foarte draga. Gata cu palavrageala, poze.




Incheiem cu o surpriza; si ce surpriza: un autograf al Carolinei Kostner pe o fotografie de anul trecut, de la Nisa. Carolina a castigat titlul mondial in 2012, iar eu m-am bucurat sa pot primi un autograf pe o fotografie care-o infatiseaza pe campionessa in momentul asta de triumf. Poftim.


Niciun comentariu: