sâmbătă, ianuarie 26, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (6): me and the stars - part three.

Ce-ar fi de spus aici? Ca am eu un zambet maaare, pe dinauntru, in prima poza, si-apoi unul pana la urechi intr-a doua? Ca Elena este su-per-ba? Ca ma bucur teribil sa ma fi aflat, ca un miez, intre Dmitri si Ekaterina, si ei cu zambete mari (si autentice) ca si mine? Ca Nikita are ochii mari si albastri? (si-n poza asta ii are si mai mari, ca doar s-a straduit sa-i tina deschisi si sa nu strice pozele fanelor...) Ca Luca si Anna sunt frumosi si naturali; si-o sa fie candva niste mari campioni, ca Barbara si Maurizio?
Ce-ar mai fi de spus? Ca daca nu ii recunoasteti pe patinatori dupa prenumele lor inseamna ca n-ati ajuns pe blogul care trebuie? :)) Sau ca, de fapt, mie imi sunt asa de dragi si de familiari, c-am ajuns sa va povestesc de Elena (banuind ca intelegeti ca-i vorba de Elena Ilinykh), de Ekaterina si Dmitri (adica Ekaterina Bobrova si Dmitri Soloviev), de Nikita (adica de Nikita Katsalapov) si de Anna si Luca (adica Anna Cappellini si Luca Lanotte...).
Ce-ar mai fi de zis? Ca-s fericita in pozele asta; asta ar mai fi. Si ca-i multumesc dragei mele Ali, autoarea acestor instantenee mi-nu-na-te. Iar Ali, desi nu se vede, e cu totul cuibarita in zambetul meu.






Niciun comentariu: