vineri, ianuarie 25, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (5): antrenamentele dansatorilor. Mi-e clar: tin cu Bobrova&Soloviev

  

Sa ne intelegem: campionatele (mondiale, europene) de patinaj sunt un maraton; fuga-fuga la arena, fuga-fuga la apartament, fuga-fuga la patinoarul de repetitii, fuga-fuga la arena, fuga-fuga la apartament (ca se face miezeul noptii)... si tot asa. La Zagreb am scos din ecuatie patinoarul de antrenamente - zice lumea care-a fost ca era frig; foarte frig; si era si cam departe. In schimb, am alergat cu limba scoasa, in fiecare dimineata, la arena oficiala, la Dom Sportiva. Va spun si de ce: abonamentul nostru All-Event nu avea loc atasat; asa ca ne duceam repede, cat de repede, ca sa prindem un loc bun. Si-am prins, credeti-ma; am stat in fiecare zi pe centru, in randul 2. Si asta nu e lucru de colea! La Europeanul asta de la Zagreb am avut cele mai bune locuri ever. Am zis :).

In incercarea noastra de a ajunge devreme, cat mai devreme la patinaj, eu cu doi metri in spatele lui Ali (care mergea cu suta la ora), am avut si surprize foaaaarte placute. Ca azi, de pilda, cand am ajuns la Dom Sportova la fix ca sa vedem repetitiile cu muzica si costume ale ultimei grupe de dansatori, potrivit ordinii de start: Bobrova&Soloviev, Zlobina&Sitnikov, Ilinykh&Katsalapov, Cappellini&Lanotte, Riazanova&Tkachenko. Primele cinci cupluri de dansatori dupa programul scurt. Un regal de patinaj. Zau. Si o certitudine: in seara asta eu tin cu Katia Bobrova si cu Dmitri Soloviev. Ea e subtire, frumoasa, gratioasa, iar el e incredibil de elegant, cu mainile ca niste aripi. Si-a fost o bucurie sa-i vad azi la antrenamente; un preview la finala de deseara. (dar am, recunosc, si o slabiciune pentru "Ilinici")



Cei mai buni sa castige.

Un comentariu:

Der F. spunea...

Foarte frumoase pozele!
Acum inteleg de ce tot butonai aparatul!
Am facut si eu unele dar, dupa ce le-am vazut pe ale tale, nu cred ca le voi mai arata. Le voi tine doar pentru mine! :) Sic!