joi, ianuarie 24, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (4): programul liber al perechilor. Flamenco de locul 2?

 
 
 
 

Incep cu asta: eu sunt fan Aliona&Robin; si de multa vreme chiar. Asa ca la campionatul asta - ca la toate celelalte competitii - am tinut pumnii stransi pentru perechea antrenata de Ingo Steuer. Imi par buni si siguri germanii; si-au avut pe parcursul anilor programe care mi-au ridicat parul pe mana; Pina de anul trecut e unul dintre ele.
Si-atunci am o problema cu acest loc 2; o am si pace. Greseala Alionei trebuia sanctionata, asta-i clar; dar chiar si in aceste conditii nu stiu daca Maxim si Tatiana au facut un program mai bun. Nu stiu, asa ca nu dau cu parul. Sigur, rusii sunt buni; foarte buni; au un program emotional si emotionant si costume mi-nu-na-te. (Drama din familia lui Maxim n-ar trebui adusa in discutie; asa ca n-o aduc). Vreau insa sa retineti asta: ca la anul, la Sochi, ca si anul asta, la CM din London, Canada, eu ii sustin in continuare pe germani. Si cu asta basta.

Si inca ceva: dintre perechile din Rusia, toate foarte bune (va amintiti c-am remarcat-o pe Vera Bazarova inca de la Torino, din 2010), imi plac foarte mult Ksenia Stolbova si Fedor Klimov. La Europeanul de anul trecut nu m-au facut nici macar sa ridic spranceana; in sezonul asta au insa dintre cele mai interesante (originale, inedite) programe din randul perechilor. Priviti cu atentie, daca n-ati facut-o deja, programul liber pe muzica din Familia Addams: e minunat alcatuit. Iar Ksenia, ei bine, Ksenia e foarte frumoasa pe gheata. Imi doresc sa-i mai vad - asta e clar (desi va fi cam dificil; Ksenia&Fodor sunt cam a patra pereche ca valoare in Rusia...)


Si-acum fotografii; multe fotografii. Incepem cu cei mai mici, ca sa ajungem la cei mari.


Asadar, Ksenia Stolbova si Fedor Klimov, in "Familia Addams".

 
 

Yuko Kavaguti si Alexander Smirnov, elevii dragei doamne Moskvina:


Vanessa James si Morgan Cipres; alaturi de Nathalie, la Kiss&Cry.


Stefania Berton, Ondrej Hotarek si sustinatorii; Anna Cappellini era, de departe, cea mai galagioasa :).

 

Tatiana&Maxim; care au beneficiat de cele mai muuuuuulte fotografii; costumele sunt mi-nu-na-te; si, deci, fotogenice. Tatiana a fost foarte frumoasa in rochita ei ca un abur.


Aliona&Robin.


Si gata, podiumul; si zambetul pana la urechi al Stefaniei. Perechea italiano-ceha fost, de altfel, singura pereche de pe podium cu adevarat fericita.


Niciun comentariu: