sâmbătă, ianuarie 26, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (6): fetele, la antrenamente. Toti ochii pe Carolina.


Ziua a inceput cu fetele; cu fetele la antrenamente. Asa ca va las sa va bucurati de poze si tac. Tac.

Vorba vine, tac. Ca nu pot sa tac de tot; asa ca mai zic ceva: e vorba de ultima grupa, de grupa finala a fetelor, asa cum fusese stabilita ordinea pentru programul liber, care a avut loc tot azi, dar mai pe seara. Si mai spun asa: toti ochii (si ai altora, dar si ai mei) au fost pe Carolina. Care avea deja, inca de dimineata, sustinatori in arena Dom Sportova. Recunosc insa ca Vale Marchei e o bucurie pentru aceiasi ochi ai mei; asa ca m-am uitat si la ea, si la rochia ei albastra. Si m-am mai uitat pe alocuri si la Liza, si la Adelina. Dar Carolina, Carolina e Regina, stiti deja. Iar Bolero-ul ei era convingator chiar si asa, cu Carolina in colanti negri si tricou mov. I-am tinut pumnii Reginei astazi, recunosc. (Sunt un butoi de sinceritate, dupa cum vedeti; sunt pregatita sa recunosc orice :). Si-acum chiar ca tac. Tac si basta. Tac si poze. Tac si tic.


Asta-i. Ne vedem la finala, mai pe seara.

Niciun comentariu: