miercuri, ianuarie 23, 2013

CE de patinaj de la Zagreb (3): dans si perechi - programele scurte. (Foto)istoriile zilei.



Azi am tinut cu Rusia; ca sa stiti. Patrioata pana in maduva oaselor :)). Nu se putea insa sa agit alt steag; tineam cu toate perechile rusesti de la dans. Asa ca m-am agitat, ne-am agitat; ne-am agitat noi, steagurile si palmutele (zgomotoase, de plastic).

Si, sa nu-mi fie de deochi, azi am facut niste fotografii foaaaarte simpatice. Si nu, nu mi-au murit laudatorii, doar ca alaltaieri nici nu stiam prea bine toate butoanele de la Canonul asta (multumesc stim noi cui pentru acest imprumut valoros :)), iar azi, ei bine, azi stiu mai bine ce si cum; dar am facut atatea probe ca mi-au iesit ochi...

Uite-aici o fetita lipita de geam, in admiratie (desi nu-i vad fata cred ca seamana cu noi cand eram mici; doar ca eu am vazut un campionat de patinaj pe viu muuuult mai tarziu); si inca una in chip de fluturas (fluturii alcatuiti din inimile Zagrebului), gata sa adune mutunachi daca e cazul.














Si-acuma, drept sa spun, cred c-ati vazut la televizor ce s-a intamplat la dans si la perechi, asa ca nu va mai bat la cap cu clasamente; ci doar cu poze :). Va spun de-acum top trei la dans, ca sa avem un background comun; dar atat :). Ca n-am timp de mai mult. Deci:
1. Bobrova&Soloviev
2. Ilinykh&Katsalapov
3.Cappellini&Lanotte

Acuma, ce sa zic? Eu sunt fan Bobrova&Soloviev la campionatul asta (nu stiu de ce; dar mi se par atat de fluzi si gratiosi ca nu pot altfel); cred in continuare ca Anna si Luca au unul dintre cele mai dificile programe scurte ale sezonului, dar trebuie sa recunosc ca Elena si Nikita au o viteza fenomenala la twizzle-uri; care sunt, de altfel, elementele lor preferate. Acestea fiind zisem va poftesc la poze (cu minime indicatii :))


Cu fata asta am venit in avion; sa stiti :). Finlandeza Olesia Karmi. Perechea e antrenata de Margaglio. Maurizio Margaglio.


Aici e Platov cu ai lui, cu ai lui cei mici: Angelina Telegina&Otar Japaridze.


Orser e "spaniolizat" total: in treningul Spaniei, in grupul Spaniei, dand indicatii tuturor spaniolilor; aici, grupul venise sa sustina pe Sara Hurtado&Adria Diaz; adica pe ei:



Aici incep cei buni; si frumosi :) Ekaterina Riazanova e asa frumoaaaaasa, ca atunci cand a trecut pe langa noi, inspre hotel, un grup de italieni era tot un zambet: "Che bella..."


Ilinicii mei dragi.


Si uite-aici pe Katia Bobrova si Dmitri Soloviev, intr-un program scurt care mi-a ridicat parul pe mana; am zis. Dreamy.


Anna si Luca.


Si frumosii si talentatii astia, pe care i-am descoperit anul trecut la Nisa: Julia Zlobina si Alexei Sitnikov. Mana de geniu are Zhulin asta :)


Nelli si Alexander, intr-un dans scurt mi-nu-nat. Bine, v-ati prins: astea sunt poze de la cele sase minute de incalzire de dinaintea programelor efective; ca nu ma lasa inima sa nu urmaresc cu atentie programele; asa ca fac poze, multe poze, inainte.





Intermezzo cu steagul Rusiei, intre dans si perechi :).


Idora Hegel, la festivitatea de deschidere.

 
Si, gata, incepem cu perechile. Programul scurt. Clasament pe scurt:
1. Volosozhar&Trankov. (imi place teribil programul asta si spatele ei gool :)
2. Aliona&Robin (sunt siguri ei doi, cu exceptia piruetelor in pereche, dar programul nu m-a omorat)
3. Stefania Berton&Ondrej Hotarek
(si-mi pare rau de Stolbova si Klimov c-au gresit; mi se par printre cei mai interesanti/originali concurenti din proba de perechi)


Nathalie a venitsa-si sustina pe francezi :). Si m-am bucurat s-o vad! Tare mult m-am bucurat :).


Uf. Yuko si Alexander au zbarcit-o iar. Si-mi pare rau si de ei, si de draga doamna Moskvina.



Iata-i pe Tatiana si Maxim; si iata rochia :)


Si iata-i si pe germani, care, in mod traditional, sunt favoritii mei.




Norocosii de pe trei: Stefania si Ondrej.


That is a sexy-routine. Atat va spun.


Once again: Stefania si Ondrej.


Si gata, pa; maine: baietii (programul scurt) si perechi - programul liber.

4 comentarii:

cronicaru' spunea...

in sfarsit, te-ai prins cum sa folosesti sapuniera :))
bravo, mistoace poze

Florentina spunea...

Multuuuuumeeeesc; prima zi am tinut-o numai in probe :) Dar a meritat.

Diana19 spunea...

Dragele mele(pentru ca imi sunteti dragi chiar daca nu va cunosc personal)ma bucur ca prin ochii vostri pot sa vad mai multe decat la TV mai ales ca sunt si la serviciu si nu pot sa urmaresc chiar tot.Am pierdut programul scurt al baietilor, dar asta e... Chiar ma gandeam ca nu puteati lipsi de la Zagreb!Dar stiti ce fac?Urmaresc patinajul, dar ma uit dupa voi doar ,doar se da un cadru si va vad acolo.Va doresc sa profitati din plin de aceasta ocazie, sa aveti parte de cat mai multe evenimente minunate sa ne puteti impartasi si noua cat mai multe detalii.Cat despre Plushenko ...tot drag ne ramane!

Diana19 spunea...

Tot eu... Nu pot sa cred ca revin atat de repede ,dar nu pot sa ma abtin.Dupa evolutia maghiarilor vad in timpul reluarilor doua fetisoare cunoscute :Florentina si Alina si ma trezesc spunand-uite fetele!!Apoi din cand in cand v-am mai vazut.Bineinteles ca urmaream spectacolul pe gheata ,dar imi luasem un punct de reper si mai zaream in viteza dansului doua punctisoare unul albastru si unul verde si un punct mai mare roz al doamnei de langa voi.E interesant si placut sa stii ca e cineva cunoscut acolo si traieste pe viu toata atmosfera.Cred ca e fascinant la fata locului .Daca imi dati voie va pup si va spun noapte buna,Diana