joi, iulie 31, 2008

Mamaia are televizor!!!

Pentru cei care nu stiu, "mamaia" e mamaia Ioana Galetoaia, vecina mea de peste drum, de la Jirlau. Pentru cei mai multi, sa ai un televizor nu-i mare chestie, dar pentru mamaia e asa... ceva... stiintifico-fantastic. Pai, da, ca mamaia n-a avut, pana anul trecut, nici curent electric tras in casa. Optzeci si mai bine de ani la lumina unor lampi... Ei, acu' e si lumina, si de cateva saptamani, e si televizor. Traiasca nepoata de la Slatina! Prietenii stiu de ce:)


Cei care trec pe-aici mai des stiu ca eu am mai scris, in cateva randuri, de mamaia Ioana Galetoaia. C-am scris de ea si-n Adevarul, si-n Flacara, si-ntr-un volum de interviuri. Mi-a purtat noroc, sa zic asa :) Uite-AICI mai multe despre ea...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sarmana femeie...

Anonim spunea...

Stiu k nu are legatura cu mamaia, dar...vroiam sa-ti spun La multi ani, dargutza! Sa cresti mare si sa fii sanatoasa si fericita!