duminică, septembrie 30, 2012

A glimpse of last night: Maria Radu in concert la Hard Rock Cafe


I had the time of my life azi-noapte, la Hard Rock Cafe, in Herastrau. Dovada: zambetul asta pana la urechi, al meu si al Mariei Radu. Pe care o ador; dar asta v-am mai spus si cu alte ocazii. Sau ce pot face o ora si jumatate de concert cu Maria, doua pahare de mojito si compania vesela, simpatica, a tandemului Mariusache-Ali-Fuhrer. Dap. A fost fain azi-noapte in Hard Rock Cafe; amintiti-mi sa nu mai ratez niciun concert de-al Mariei de-acum incolo.

Stiti deja ca-mi place "Zbor", ca-mi place "Dorul", ca-mi place "Valerie" (pe care Maria n-a varat-o insa in playlist aseara), dar uite ca-mi mai place una; si inca foarte mult: "Pe jumatate".


Si inca unaaaa, "Rehab" in varianta Mariei Radu, anul trecut, in Piata George Enescu, la Amy Winehouse Tribute Concert.


2 comentarii:

UglySea spunea...

Si mie mi'a placut -vb 1/3 feminina din tandemul Marius-Ali-fuhrer:)

Florentina spunea...

Ma bucur :)