luni, octombrie 01, 2012

Ready for Sochi 2014 or what? :)


Tricou am; gratie lui Adrian Stoian. Спасибо, Адриан! :)) Sunt pregatita, deci, pentru JO de iarna de la Sochi (Rusia), din 2014; nu mai trebuie decat sa castig la Loto. Simplu; nu, Ali? :)

Primul pas a fost insa facut: tricoul oficial al echipei olimpice a Rusiei, varianta albastra (ca mai e si cea rosie). Straight from Moscow airport, din magazinul oficial (cu mentiunea "Your purchase supports the Sochi 2014 Olympic and Paralympic Winter Games"); dar eu l-am primit in dar, asa ca, inca o data, multumesc :). 

Un lucru e cert: imi place de mor; asa ca am decis sa-l pun pe mine si pe blog in varianta spate-profil-profil. A se remarca stema imperiala si logo-ul olimpic. Si figura mea satisfacuta, evident :)

Prima intrebuintare oficiala: CE de patinaj artistic de la Zagreb, din 2013, cand posesoarea tricoului si Ali il vor sustine pe Evgheni Pluşenko in proba masculina; daca, bineinteles, musiu Pluşenko va binevoi sa isi arate fata. Eu, una, voi fi pregatita (cu riscul ca voi ingheta in arena croata).

P.S. Tricoul asta simpatic - care intra in galeria celor mai faine obiecte vestimentare pe care le posed, alaturi de, da!, un costum de gimnastica personalizat - a venit la fix, de vreme ce azi, chiar azi, au fost achizitionate abonamentele pe o saptamana la CE de patinaj de anul viitor; ca doar nu vorbeam asa, in dorul lelii. Deci, Zagreb, here we come! Iar cu Sochi... ei bine, cu Sochi perseveram :)

Niciun comentariu: