vineri, martie 02, 2007

Ce faci cand ti se termina rabdarea? (reloaded)




Dac-ar fi de cumparat, m-as duce sa-mi iau si eu un kil. Sau doua, ca sa am si pentru data viitoare.

Dilema este urmatoarea, dragi tovarasi si tovarase: ce mama gaia (ca sa ma exprim eufemistic) este neuroviroza? Ce e, dom'le? Ca zici ca e o boala noua, n-a auzit internetu' de ea... 1. Ma doare capatzana. 2. Ma doare capatzna. 3. Ma doare capatzana. 4. Cica am o migrena, pricinuita (ca "datorata" nu se potriveste) de o neuroviroza. Punct. Asa zice doctoru'. Si eu il cred. Ca mi-e simpatic. Si zic eu ca stie ce zice. In fine. Treaba e ca ma doare capu' de o luna si jumatate si nu cedeaza la nimica. Ba da, mint cu nerusinare. A cedat saptamana trecuta la Calmant Forte. Care are fenobarbital. Si care ma facea sa nu mai simt durerea de cap. Da' sa nu ma mai simt nici mine. Adormeam la masa cu lingura de ciorba in mana.

Dupa saptamana de somn, dupa o minunata experienta de 25 de minute in tubu' de RMN (care a dovedit ca nu exista tumori, tumorete, demielinizari, trombi sau microtrombi... na! nici nu stiti voi cu cine stai de vorba), durerea minunata a reaparut. Azi putin, maine putin, si-a recastigat teritoriul. Si nici eu nu pot sa iau Calmant Forte la nesfarsit, ca tre' sa mai si muncesc. Mda. Adica sa imi misc capatana si restul componentelor catre serviciu, in fiecare zi.

Mda. Acu' am trecut pe alte buline. De azi. O fi ceva de capul lor? Ca de-al meu, m-am lamurit. Si tre sa fac si niste analize sa depistam virusu' cauzator de neuroviroza. Uoff! De-aia zic ca mi-am pierdut rabdarea. Nu o declar nula, ca sa stiti de la inceput. Gasitorului, oricum, ii ofer recompensa. Ii dau punga cu buline stranse de la inceputul anului si pana acum. Ca e burdusita bine, poti sa deschizi si farmacie cu ea. Vreun doritor?

3 comentarii:

Florentina spunea...

Hai ca sunt asa de desteapta, ca mi-au disparut toate comentariile la postul asta, si ala cu pastilutza roz, si ala cu "panaceul universal"... Mda, sa le ia... de setari, cine le-o mai da de cap :(

Anonim spunea...

ce-ai mai facut cu problema asta. ca vad ca te uiti la filme.dar in rest nu ne-ai mai tinut la curent cu capatana fizica. gandurile am inteles pe unde zboara...

Anonim spunea...

sunt eu ali-asta ca sa-mi raspunzi la intrebare...sau nu:)