vineri, martie 02, 2007

Ce faci cand ti se termina rabdarea?


Dac-ar fi de cumparat, m-as duce sa-mi iau si eu un kil. Sau doua, ca sa am si pentru data viitoare. Dilema este urmatoarea, dragi tovarasi si tovarase: ce mama gaia (ca sa ma exprim eufemistic) este neuroviroza? Ce e, dom'le? Ca zici ca e o boala noua, n-a auzit internetu' de ea... 1. Ma doare capatzana. 2. Ma doare capatzna. 3. Ma doare capatzana. 4. Cica am o migrena, pricinuita (ca "datorata" nu se potriveste) de o neuroviroza. Punct. Asa zice doctoru'. Si eu il cred. Ca mi-e simpatic. Si zic eu ca stie ce zice. In fine. Treaba e ca ma doare capu' de o luna si jumatate si nu cedeaza la nimica. Ba da, mint cu nerusinare. A cedat saptamana trecuta la Calmant Forte. Care are fenobarbital. Si care ma facea sa nu mai simt durerea de cap. Da' sa nu ma mai simt nici mine. Adormeam la masa cu lingura de ciorba in mana.

Dupa saptamana de somn, dupa o minunata experienta de 25 de minute in tubu' de RMN (care a dovedit ca nu exista tumori, tumorete, demielinizari, trombi sau microtrombi... na! nici nu stiti voi cu cine stai de vorba), durerea minunata a reaparut. Azi putin,
maine putin, si-a recastigat teritoriul. Si nici eu nu pot sa iau Calmant Forte la nesfarsit, ca tre' sa mai si muncesc. Mda. Adica sa imi misc capatana si restul componentelor catre serviciu, in fiecare zi.

Mda. Acu' am trecut pe alte buline. De azi. O fi ceva de capul lor? Ca de-al meu, m-am lamurit. Si tre sa fac si niste analize sa depistam virusu' cauzator de neuroviroza. Uoff! De-aia zic ca mi-am pierdut rabdarea. Nu o declar nula, ca sa stiti de la inceput. Gasitorului, oricum, ii ofer recompensa. Ii dau punga cu buline stranse de la inceputul anului si pana acum. Ca e burdusita bine, poti sa deschizi si farmacie cu ea. Vreun doritor?

8 comentarii:

cinesseur spunea...

mai draga, daca in farmacia ta exista pastilute roz ma inscriu. am nevoie pentru unul din blogurile mele :)

relax, "capatzana" o sa te lase in pace daca nu te mai gandesti atata la ea. uite-aici o experienta oarecum similara:
http://www.b24fun.ro/index.php?arhiva=1&a=1087&p=2

Florentina spunea...

Am o pastilutza roz, uraaaa. Si mai multe :)) Stai sa ma gandesc - medicamentul se cheama Rupan, parca asa, si contine ibuprofen :))

Florentina spunea...

Da, interesanta treaba cu Dobrovolschi, dar nu cred ca, in cazul asta, e un cuvant la mijloc. Sau de neputinta de a-l utiliza. As vrea eu. Si nici de ipohondrie nu cred sa fie vorba, ca daca era, cred ca abandonam mai repede tactica asta. Ca nu e productiva :) In fine, daca aflu ce-i cu capatana mea pana la urma, te tzin la curent. Am aflat insa o veste foarte proasta: ca o data stresati/lezati/iritati, nervii se recupereaza cam greu. Si iar ajung la rabdare :(

cronicaru' spunea...

io stiu de c ete doare capul - pt ca ai!
:))
asa ca zi mersi ca te doare

Florentina spunea...

Pai, cine sa ma aduca pe mine cu capatzana pe pamant? Pai, cum cine? Cronicaru :)) Interesant este, Cronicare, ca am descoperit o reteta magica, dar nu stiu cat o functiona: jumatate de calmant forte e suficienta sa nu mai simt durerea de nerv si, in acelasi timp, incapabila sa ma reduca la conditia de leguma. Asa ca , uraaaaa! Da' acu ma cam doare stomacu :)) Aicea ce panaceu universal mai gasesc :))?

cinesseur spunea...

hehehehe...
pai daca ar fi panaceu universal nu te-ar mai durea nici capul nici stomacul, right?

cronicaru' spunea...

vezi ca panaceu e intotdeauna universal

Florentina spunea...

Cronicare, te-ai transformat in Ahile? :))Am uitat ghilimelele la "panaceu universal", hehe, vezi cum ma scot? :))