marți, februarie 27, 2007

Poza cu Plushi


Pana cand o sa ma simt in stare sa scriu cu maximum de detalii (de toate felurile - vizuale, tactile, olfactive, etc.) cum a fost la spectacolul pe gheatza cu Plushi, postez acum o poza pentru cei care nu mai au rabdare sa astepte :)) Dac-o exista cineva :)

Asa... poza e o avanpremiera la ce va sa vina si a fost realizata cu eforturi multiple: dat din coate, inghesuit, ca sa ma plasez cat mai aproape cu putinta. E la final de "Kings on ice" - spectacolul de la 19.30, asa ca omul are o moaca super obosita. Ce conteaza, insa? Plushi e Plushi, chiar si obosit :) Am devenit deja patetica, stiu, dar nu ma scuz pentru asta. Am si eu dreptul la patetismele mele.

Ahh... si ignorati moacele dubioase din jur, inclusiv pe gagica aia care mesteca guma in spatele lui. Inca nu ma descurc prea clar in Photoshop, ca sa sterg guma... sau, in fine, toata moaca :)

11 comentarii:

cinesseur spunea...

lasa, mai draga, ca moacele alea dau culoare locala pozei :) nu trebuie sa le stergi. sunt de-ai nostri, din popor. oricum, daca nu ai fi adus vorba nu as fi remarcat-o pe rumegatoarea din planul secund...

Anonim spunea...

te asteptam, pasariq...vreau sa vad mai multe posturi si sper, ca nu toate cu Plushi....si mie imi place patinajul, insa nu-s asa pasionata ...imi place insa mult sa patinez eu...nu ca as fi vreo Oksana Baiul, parca asa o cheama, nu?

Florentina spunea...

asa o cheama, da... Si-mi placea, la vremea ei:)

Ahile spunea...

Inteleg ca Plushi e un fel de Maical pentru tine. E misto sa ai pasiuni, insa sincer sa fiu, eu n-am inteles niciodata sportul asta. Cred ca nu exista sport mai plictisitor pe lume: nici macar golful nu e atit de searbad. Stiu ca sint vorbele unui pagin...dar asta e. Toti se invirt pe gheata aia si nu se intimpla nimic. Sincer sa fiu pina si sahul mi se pare mai atragator. Macar se intimpla ceva.
Bine, patinatoarele au fustele scurte, recunosc, e ceva misto totusi.

Unknown spunea...

ahile, patinajul e searbad???????? sarituri dificile, piruete, muzica, tot felul de costume, oameni frumosi, armonios constituiti. searbad? are you for real?
mie imi plac in schimb oamenii inflacarati. asa, ca florentina.
din patinaj am ramas agatata de gwendal peizerat. nu si de femeia aia a lui, logic

Florentina spunea...

Fuhrerule, nici nu ma obosesc sa-tzi explic cum e cu patinajul, ca stiu ca m-am obosit cu alte prilejuri, in alte discutii, si nu m-am ales decat cu nervi :)) Asa ca aleg sa raman calma.

Cat despre Gwendal, si mie imi cam placea dar cred ca-mi placea mai mult cuplul, ansamblul, ca dadeau bine pe gheata: el cu pleata blonda, ea cu pleata rosie.

Anonim spunea...

Chiar! Si mie imi placea cuplul, era cel putin haios, din punct de vedere al culorii teastei:)

Eu raman always Yagudin! Chiar daca nu mai am ocazia sa-l vad patinand..Apropo, ai idee de ce s-a retras atat de devreme din patinaj? Eu am observat ca pur si simplu nu mai apare, la ampionat European nu, la Mondiale, nu, apoi am aflat ca s-a retras din circuit, dar motivul..

Anonim spunea...

Nu ca nu l-as aprecia si simpatiza pe Plushenko, la cat de talentat si cat de pasional patineaza, dar asa cum povestesti tu de Plushenko, eu as povesti de Alexei.

Anonim spunea...

PLUSHI REVINE IN APRILIE 2008 .ITI SPUN PENTRU CA AM VAZUT CA SI TIE ITI PLACE FF MULT.

Florentina spunea...

URAAAAAA! Sa vina Plushi!!!!!

Florentina spunea...

Pentru anonimul care mi-a lasat un mesaj in ianuarie. Abia acuma inteleg ce ai vrut sa spui prin "Plushi revine in aprilie". Io credeam ca revine in competitii si am stat cu ochii pe televizor si pe net, doar-doar oi afla ceva, dar defapt tu voiai sa spui ca revine in Romania. Daca as fi inteles, m-as fi bucurta de-atunci :)) Asa m-am bucurat de-abia acum, dupa ce am aflat oficial. Si o sa ma infiintez pe 25 aprilie la Polivalenta. Ca e vineri si e mai ok :) Da' daca stii ceva, cand e conferinta de presa si alte chestiuni din programul in Romania al lui Plushi, da un semn. Ca io citesc tot :))