luni, martie 26, 2012

CM de patinaj de la Nisa: avanpremiera cu Lloyd Jones :)


Dragelor, dragilor, on est arrives a Nice; seara, pe la 8 si ceva, dupa ce plecaseram cu o ora intarziere de pe Henri Coanda; caci, da, asta a fost prima zi in care "lou-costii" au fost si ei tratati uman si au decolat de pe Otopeni :) - chiar daca mai tarziu decat era planificat...

In avion, o intalnire simpatica, pentru ridicarea moralului meu de blogger :) Un tip vine la mine si zice: "Te cunosc; am citit posturile tale de pe blog, privind Coasta de Azur, cand imi planificam vacanta asta :)". Simpatic, nu? Pentru cei care nu stiu, vacanta pe Coasta de Azur din 2008, cu o mare gasca de prieteni, a fost povestita in mai multe episoade pe blogul asta (daca nu ma credeti, cautati eticheta "vacanta pe Coasta de Azur":).

Am ajuns dupa 2 ore si jumatate la Nisa; si dupa niste turbulente la decolare... Iar aeroportul francez era doldora de afise care anuntau Campionatele Mondiale de patinaj. Doldora; dar imi era lene sa cotrobai dupa aparat prin rucsac, asa ca am facut niste poze chinuite cu telefonul...

Siiii.... ma duc la buda (blogul meu suporta orice :)). Siiii, la intrare, dau nas in nas cu un tip blooooond, inaaaaalt...; bloooond si inaaaalt si frumooooos; si foaaaarte cunoscut... Lloyd Jones in persoana :). Patinatorul englez care face echipa in proba de dans cu Pernelle Carron si reprezinta Franta. Pernelle era si ea in zona, cu bagajele. Au parasit impreuna aeroportul in niste dubite albe ale federatiei, cred. Iar noi ne-am inghesuit intr-un autobuz plin ochi de bagaje si oameni de toate natiile (inclusiv doua norvegience dragute si, evident, blonde, ca sa-si clateasca si baietii ochi :); in timp ce noi, cu ochii zgaiti pe geam, pandeam dubele franceze, doar-doar om mai zari pe cineva cunoscut; si cred ca mai erau cunoscuti; dar nu eram noi pe faza; ca doar nu trimisesera doua dube la aeroport doar pentru Lloyd si Pernelle...

Restul, pe scurt: am ajuns, ne-am cazat, apartamentul e super simpatic. Cina a constat in cutii cu pateu aduse de acasa, conserve cu sardine, ceai, biscuti si portocale; si vin din cosul cadou:) La Torino am facut foamea si setea, ajunsi fiind tot intr-o duminica seara; asa ca eram pregatiti.

Maine dimineata ne ducem sa ne ridicam abonamentele, Ali si eu.
Sa inceapa petrecerea :)

Niciun comentariu: