vineri, octombrie 22, 2010

Sylvie Guillem...

... pe care, cu toate stradaniile, n-am reusit s-o vad in seara asta la Bucuresti. E, intr-un fel, greseala mea: am scapat din vedere faptul ca sala mare a Teatrului National e, de fapt, mica, daca o compari cu Sala Palatului, acolo unde se desfasurau in mod traditional Intalnirile JTI. Asadar, fara bilet luat in timp util, adio Sylvie Guillem. Si, desi, in mod traditional, asta e un blog cu bucurii (si eu nu m-am bucurat vazand-o), ma gandesc la bucuria din seara asta a celor care-au reusit s-o faca. Si pun un filmulet care se vede execrabil, dar care-mi place mie. Si sper ca, la zece ani (sau cati or fi) de cand am vazut-o prima data intr-un documentar pe TVR Cultural, lui Sylvie sa-i placa la Bucuresti si sa mai vina. Si s-o vad si eu. (Astept povestile celor care-au vazut-o).



Niciun comentariu: