miercuri, noiembrie 12, 2008

ceva ce-mi place :)


Schubert - Impromptu in E-Flat Major Op. 90 No. 2



Am reascultat aceasta mica bijuterie pe 25 octombrie, in concertul sustinut de Dan Grigore la Ateneul Roman, in chiar ziua in care Regele Mihai implinea 87 de ani. Pentru prima data am auzit-o, insa, in ianuarie 2008, cand pregateam un material despre o mica, dar foarte talentata, pianista. Daria Ioana Tudor. Intr-o incapere din Liceul "Dinu Lipatti", dotata cu o pianina, Daria a interpretat, pentru urechile mele si-ale lui Lucian Muntean, acest Impromptu de Schubert si Pisica cu clopotei :) Tare mult mi-a placut Daria...

4 comentarii:

verbiaj. spunea...

imbatator.

Florentina spunea...

mai, verbiaj, io nici n-apuc sa postez ceva, ca tu, gata, esti aici, cu comentariile :)) Ma bucur :)

verbiaj. spunea...

trag si eu cand cu ochiul, cand cu urechea.

Dan Gheorghe spunea...

frumoase locuri, frumoase culori, frumoasa fata...