marți, februarie 26, 2008

Despre alergii si "cladiri bolnave"

Am citit io pe undeva ca poti sa ai alergie la locul de munca. Io cred ca am asa ceva :) Staaaati. Stati putin: cand spun "locul de munca", ma gandesc la cladire. La mochete. La plasme. La lipsa de aer. La caldura. La femeile de serviciu care dau cu aspiratorul exact la ora 11, cand, cu mare drag si spor, te-apuci si tu de scris. La biroul meu plin de praf. Pe care-l mai resuscitez, o data la un numar de saptamani, cu cate o gura de spirt. Uof, nu stiu care-i treaba. Stiu doar ca a venit primavara si am inceput sa ma scarpin :( Sunt mai rau ca barza asta din fotografie.

Cred c-o sa-mi cumpar o planta si-o sa mi-o trantesc pe birou. Da, asa cred c-o sa fac. Asta e "today's resolution". Incep si io ca Bridget Jones.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi sa nu ai alergie la petrol. Sau sa nu fi aruncat Vadim cu antrax cand a venit pe la voi :)) . Asa e fata la opanspeis, respiri tot ce-ti dau colegii. Daca bate unu' din picior bagi praf, tuseste unu' iei virusi si alte d'astea.

Florentina spunea...

da, fata, asa e :) Si ce spirit de observatie ai :) Sa-ti zic cine mai vine p-aci sau esti tu pe faza?

Anonim spunea...

Nu e nevoie, stie baiatu' tot ce misca. Nu de alta, dar sa stiu si io cine mai vine la "spalatorie" /:)