duminică, august 26, 2007

Cu shi despre Electrica :))


Am citit pe blogul Oanei Despa o chestie simpatica despre Radet si-am zis sa scriu aicea, pe blog, o chestie la fel de simpatica despre Electrica... Nu stiu de unde am auzit-o, de unde am agatzat-o - Alo! Stapanul povestii! Daca esti p-acia, vino si reclama plagiatul! - se poate sa fi citit-o si intr-un ziar, dar am memoria scurta... Se intampla acu' vreo cateva saptamani cand in tot Bucurestiul pica din 5 in 5 minute curentul, ca, vezi Doamne, aparatele de aer conditionat folosite la maxim dadusera peste cap sistemul. Si se facea ca un nene s-a apucat sa sune la Electrica, sa reclame ca el nu are curent de 10 ore, ca i se strica mancarea in frigider, ca ii reclama la Protectia Consumatorului, ca..., ca..., ca... Si de la sediul central al Electrica, ce-i raspunde o tanti? "Domnu', domnu', nu va mai impacientatzi atata, ca nici noi n-avem curent!?!?! Carevasazica, faza tare: nici la Electrica nu era lumina, dom'le :))

De ce mi-am adus aminte de asta? Simplu: ieri dimineatza, in Rahova s-a luat curentul shi io am ramas in baie, orbecaind dupa prosop. Rushinica, Electrica! De nervi - ca va imaginatzi ca nu mai mergea nici aeru' conditzionat - am plecat de-acasa shi nu m-am mai intors pana seara.

3 comentarii:

verbiaj. spunea...

Simpatico, chestia cu electrica i s-a intamplat dragei mele sotii :)). Zicea lumea ca e banc, dar jur ca nu e. Mi s-a oprit o data curentul unde stau acum, se intampla cu vreo 4 luni in urma. Stii ce am facut? Era noapte, nu tu calculator, nu tu tv. Am aprins niste lumanari, m-am dus in dormitor si am citit o carte. Tare, nu?

Alexandru Zaharia spunea...

foarte tare! ce misto se propaga in blogosfera intamplari de-astea; ca la radio Erevan: nu era nene, era o doamna, nu se plangea ca i se strica mancarea in frigider ci ca ii pleaca clientii de la coafor si nu era oprit curentul de 10 ore ci de mai putin (daca-mi aduc bine aminte de pe blogul lui verbiaj). repet, foarte tare!

Florentina spunea...

Hahahaha :) Da, ca sa vezi cum retzii informatzia :) Acuma mi-amintesc ca era ceva cu coaforul:) O sa caut pe blogu' tau, Verbiaj, sa vad daca e acolo informatzia (:)), sau mi-ai spus-o tu in viu grai :))