luni, ianuarie 05, 2009

Variatiuni cu papusi

Cand n-am timp sa alcatuiesc postari coerente pentru blog, pun poze :) Niste poze facute in dimineata in care s-a sacrificat porcul la Ralesti - ne(a)somat, recunosc. Era devreme si era ger. Si eu n-aveam ce face (familionul se dusese sa ia - sa injunghie si sa ia - porcul din vecini). Asa ca am facut o sedinta foto cu doua papusele pe care le avea agatate mamaia Maria de tablouasul cu poze din casa. Stiti voi, tablouasul ala pe care-l gasesti in fiecare casa de la tzara, cu poze cu rubedeniile in toate etapele existentei lor... Ei, de tablouasul ala atarnau papusile de mai jos. Pe care le-am plimbat eu prin gradina si le-am prins de toate ramurile golase, ca sa le fotografiez in toate ipostazele. Asadar:

Acestea fiind zise, v-am lasat. Ca posed o durere de cap de toata frumusetea. De la atata citit, va spun eu. Ca azi am incercat sa-mi amintesc cum era prin facultate, in sesiune... Da' revin zilele astea cu-o lista de "in 2009, vreau sa...", in genul Bridget Jones :)

7 comentarii:

Anonim spunea...

asasino!

Florentina spunea...

Ei, e frumos asa, sa arunci cu de-astea?! :)) Identifica-te :)

Lucian Muntean spunea...

Ia zi, te-ai gandit la papusile Irinei cand pozai? :)

Florentina spunea...

Sa stii ca m-am gandit :) Doar ca eu am avut doua de pozat, iar tu aveai la dispozitie vreo treizeci de papusi atarnate prin toate coltzurile incaperii :) Da' si papusile mele sunt fotogenice, nu?

verbiaj. spunea...

umbli creanga, flori!

imi dai si mie numarul de telefon al papusii, ca tare draguta e.

Anonim spunea...

Te macina talentu Flori! Sint mistoace pozele, ca de obicei pe blogul tau! :)
Cel mai tare insa mi-ar provoca placeri ascunse o poza cu tine la curat de mate in vederea indesarii ulterioare cu carne tocata si usturoi si a obtinerii traditionalilor cirnati.
Pe cind imi vei oferi aceasta placere deosebita? Poate la anu', ce zici?

Florentina spunea...

@verby, nu umblu creanga, umblu ramura :) Si caut numarul de telefon pentru tine :) Il cer papusoiului, ca pe asta il am...

@Der F - devii aprig comentator pe-aici si ma bucur. Faza cu carnatii am ratat-o pentru simplul motiv ca nu m-am ocupat de ea. Doar cand eram mica faceam chestia asta cu mamaia mea de la Visani (jud. Braila). Da' daca pui tu o poza cu tine facand chestia asta, eu promit ca ma inspir si iti urmez exemplul. Ce zici, te bagi la un carnat?