miercuri, octombrie 01, 2008

Malaga: "mocaceli"

Ziua 6, prima parte

O sa impart postul asta in doua, precum a fost si ziua: prima parte intr-un outlet, si a doua pe langa tauri si matadori. Partea a doua e bestiala, asa ca o sa-i dedic un mini-maxi post special.

Va spun, mai intai, de "mocaceli". Asa le zice Fuhreru', amicu nostru, cu care trebuia sa impartim concediul asta... Ei, nu l-am mai impartit, dar asta e alta discutie. Si-a luat angajamentul, "pe cuvantul lui de arian", ca asta n-are sa se mai intample :)

Revenind. Inainte de plecarea spre Malaga, cautasem pe net un obiectiv special. Si de mare importanta. Un outlet. Ca de!, asa e romanu', se duce in concediu sa-si mai io si-o camasuta, si-un tricouash, si aia, si ailalalta... Unde mai pui ca mergeam in Spania in perioada de "rebajas", adicatelea de reduceri... Cum era sa ratam sansa de a burdusi dulapul... care e deja burdusit?! Snobisme, snobisme, stiu. Si mi le asum. Asadar, obiectiv: Factory Shopping Malaga Outlet, in cadrul complexului Malaga Nostrum. Asta stiam. Si mai stiam ca e undeva pe Avenida Velazquez. Uite adresa oficiala: Poligono Guadalhorce, C/ Jaén nº 3.

Luati de va notati:
  • se ia autobuzul 19 (acelasi care merge spre aeroport) sau autobuzul 10. Noi l-am luat din statia Avenida de Andalucia, dar se poate lua si din Alameda Principal. Catre aeroport, retineti.
  • se merge, se merge, se merge, se iese din oras si se coboara pe Avenida Velazquez - Centro Comercial. N-am numarat statiile, din pacate. Puteti sa-i spuneti soferului ca vreti sa coborati la Malaga Nostrum sau la Centro Comercial ... sau sa intrebati prin autobuz, ca pe noi soferul nu ne-a lamurit.
  • Sunt mai multe cladiri maricele pe acolo si pe una scrie Factory Outlet. Aia e! Nu e super bogat in magazine outletul asta (nu sunt Zara, Bershka, etc.), dar alea care sunt, sunt bune. E un Outlet Mango, de unde eu am iesit cu doua (sau trei?) pungi dupa doua ore. Chiar si numai pentru asta merita sa mergi. Ca sunt milioane de bluzite si pulovarase si fustite de 3-6 euro :))
  • Si mai e El Corte Ingles - Centro de Oportunidades. Ei, cum ii zice numele, e plin de "oportunitati". Aproape tot era la 3 euro si la 6 euro. Si sa dea naiba daca mai aveam eu energie dupa Mango... Nu mai aveam :( Dar ce era acolo, fratica... vorba unuia, raiul!
  • Ne-am intors la 6 seara pe aceeasi ruta si ne-am dus la arena de corrida (novillada - daca vrem sa fim corecti) aproape storsi. Da' trebuia sa ne ducem. Ca era finala unui concurs intre novilleros. A se citi postul urmator :))

Niciun comentariu: