sâmbătă, octombrie 18, 2008

Ceasuri de toamna la Iepuresti

Am dat o fuga azi pan' la Iepuresti. Pentru o intalnire de insemnat in calendar :) Nepotzica Dora, in prima vizita la stramamaia Tudora :))

Bine, Dora mai mult a dormit...

... si-a zambit in somn :) Ramane, cu toate astea, o intalnire memorabila :)
Si-am pozat si niste flori...

... si-alte flori...

... si-un strugure...

... si-un petec de iarba verde...

... si-o lampa...

... si-o gutuie aurie, ascunsa printre frunze...

... ati priceput ideea :)) Am petrecut doua ceasuri faine la mamaia, la Iepuresti :)

... si-am mancat si niste pastrama, dar nu v-am pus poza, ca vi se facea pofta si nu voiam sa va am pe constiinta :))

10 comentarii:

Anonim spunea...

ce belea e cu blana aia. zici ca vine direct din rusia :)

Florentina spunea...

exact:)) rusia scrie pe ea :))

Anonim spunea...

Gutuia şi strugurii... cu ce poftă as devora niste struguri acum. Şi-o gutuie, of course.

Anonim spunea...

Sa va traiasca! Si nepotzica, si mamaia!:)
P.S. Salutari de la mamaia mea pentru "Carontina"!!

Florentina spunea...

Generale, de mult n-ai mai trecut p-aci :)) Cred ca se cade sa fac cinste cu o gutuie si cu un ciorchine :))

Florentina spunea...

Si maimutza de andreica, o sa-ti fac eu o adresa de gmail, ca sa te recunosc din prima si sa nu mai fii nevoita sa adaugi indicii, gen "mamaia intreaba de carontina" :))

verbiaj. spunea...

mi-as dori sa-mi stea in gat gutuia aia.

Florentina spunea...

pai, roaga-te de petisa sa-ti dea o feliutza :))

Florentina spunea...

si daca faci rost de feliutza, itzi aduc eu un pahar cu apa :))

Dan Gheorghe spunea...

bebelusul ala sigur viseaza ca atunci cand va fi mare va apuca vremuri mai bune ca astea de acum...

in rest, daca stai macar doua zile `n batatura de la tara si uiti cu totul viata de la oras, atunci incepi sa vezi, macar pentru o secunda, vremurile alea bune care se arata in departare. sau poate ai numai vedenii...