vineri, aprilie 09, 2010

Plushenko la Bucuresti. Me, happy :)


Intrerupem jurnalul torinez decalat de la CM de Patinaj Artistic cu un comunicat important pentru "tara" amatoare de patinaj. Nu cred ca ati uitat, dar va mai spun o data: duminica, la 20.00, e Kings on Ice - Olympic Tour :)


Adica: Plushenko (chiar el!!), Lambiel (si el!!), Aliona Savchenko si Robin Szolkowy (uraa!), Natalie Pechalat si Fabian Bourzat (frumosii patinatori cu ochi albastri din Franta), Denis Ten (pustiul minune din Kazahstan), Tatiana Volosozhar si Stanislav Morozov (pentru Ucraina - locul 8 la Vancouver), Julia Sebestyen (din Ungaria - fata asta a fost o data campioana europeana...) si tot asa. Restul nu-mi fac neaparat cu ochiul. Ce stiam eu la un moment dat - desi pe afis nu apar - e ca ar trebui sa participe la turneul asta olimpic si americanii medaliati cu argint la Vancouver, in proba de dans - Meryl Davis si Charlie White. Sper sa vina, sunt foarte simpatici :)


Asta e. Evenimentul de la Bucuresti apare atat in agenda lui Plushenko, cat si in agenda lui Lambiel, deci e SIGUR ca ei vin!


Pentru curiosi si amatori de patinaj, iata programul lui Plushenko pentru perioada imediat urmatoare, potrivit site-ului oficial (unde sunt poze, multe poze, si filmulete, multe filmulete... inclusiv unul cu el si cu Joubert si cu Edvin Marton jucand un fotbal mic, improvizat, inainte de spectacolul Kings on Ice de la Moscova, de pe 31 martie. Da, acolo a fost si Joubert, a fost si Johnny Weir, dar nu a fost Lambiel... )

- 11 APRIL
"Kings on Ice - Olympic Tour 2010" - Bucharest, Romania
Tickets:
http://www.myticket.ro/en/bilete/220/detaliilocatie/kings-on-ice--olympic-tour-2010-evgeni-plushenko-edvin-marton.html

- 12-19 APRIL
Ice Olympic Tour 2010 shows - Slovakia, Czech Republic, Poland
Tickets:
http://www.212.sk/?art=28

Slovakia:
- 12.04 Bratislava (Zimný štadión V. Dzurillu)
- 13.04 Košice (Steel Arena)
http://www.steelarena.sk/index.php?context...iac=04&rok=2010
Tickets:
http://www.ticketportal.sk/Podujatie_Search.asp?ID=65101

Czech Republic:
- 15.04 Prague (Tesla Arena (HC Sparta)
- 16.04 Karlovy Vary (KV Arena)
- 19.04 Ostrava (ČEZ Aréna)
Tickets:
http://www.ticketportal.cz/podujatie_search.asp?id=101016

Ukraine:
- 22.04 Kiev.
- 23-24 Odessa.

- 28-29 APRIL
World’s Best on Ice (2 shows) - Germany, Nürnberger & Krefeld
http://www.worlds-best-on-ice.eu/index.php?id=show
Tickets:
http://www.worlds-best-on-ice.eu/index.php?id=tickes-tourdaten

- 05-06 MAY
World’s Best on Ice (2 shows) - Germany, Hannover & Hamburg
http://www.worlds-best-on-ice.eu/index.php?id=show

De unde tragem concluzia ca daca aveam si noi niste patinoare cat de cat se mai putea plimba un pic prin tara... Sau nu, habar n-am.

Asta e site-ul oficial (cred ca l-am mai dat de cateva ori pe-aici), unde gasiti multe si marunte despre Plushenko (poze, video, program, forum, extrase din ziare si reviste - frate, Plushenko e vedeta nationala in Rusia, apare in ziare mai des decat o face la noi Braileanca sau Bianca lui Bote :): http://evgeni-plushenko.com/

Ideea e ca se pot vedea inclusiv paginile de ziare din timpul Olimpiadei de la Vancouver, cu nebunia si dezamagirea din Rusia pricinuite de argintul lui Jenia. S-a publicat masiv fotografia cu Plushenko trecand "intamplator" pe treapta cea mai inalta a podiumului olimpic, inainte de a ajunge la treapta pe care l-au asezat arbitrii, cea de argint.




Cam atat, ne vedem la "Flamaropol" :)

Later edit:

Pentru Kings on Ice din Rusia, linia de start a fost, oficial, asta, la care stiu sigur ca s-a adaugat si Joubert:

Evgeni Plushenko,
Stephane Lambiel,
Johnny Weir,
Dennis Ten,
Jason GRAETZ,
Fleur Maxwell,
Alena Leonova,
Ksenia Makarova,
Elizabeth Tuktamysheva,
Adelina Sotnikova,
Yuko Kawaguchi - Alexander Smirnov,
Maria Mukhortova - Maxim Trankov,
Tatiana Volosozhar - Stanislav Morozov,
Meryl Davis - Charlie White
Sergei Yakimenko,
Elena and Alexander Chesney,
Fiona Zaldua - Dmitry Sukhanov,
Alexei Polishchuk - Bert Kordin,
Violetta Afanasyev and Peter Duck.

Ar fi simpatic sa vina si Johnny Weir la Bucuresti, dar nu stiu nimic de asta. Pe de alta parte, e o chestie care nu se potriveste: in weekendul 10-11 aprilie, Meryl Davis si Charlie White participa la nu stiu ce Ice Chips Shows in Boston, cel putin asa zice site-ul oficial al evenimentului... Ei, ne-om lamuri noi pana la urma si chiar daca nu ne lamurim inainte, ne lamurim la fata locului. Mi-as dori totusi sa avem o arena de patinaj pe masura campionilor care vin la Bucuresti, nu sunt mare fan al "Flamaropolului" in forma actuala. Ei, dar bine ca vin. Poate o sa vina si un patinoar nou la un moment dat :)

Pe de alta parte, am citit azi multe interviuri pe care le-a dat Plushenko pentru Evz, pentru Agentia de presa mondena (Victor Petrenko e patinatorul lui favorit, asta nu o stiam, banuiam ca e Alexei Urmanov), pentru Bucharest Herald, etc. Astept sa vina si sa-l vad pentru a treia oara. Si inca ceva, la spartul targului: inteleg ca zilele astea, ieri, alaltaieri, azi... in fiecare seara au fost niste evenimente simpatice la "Flamaropol" organizate de Amphitrion, cei care ii aduc pe campioni la Bucuresti. Bravo pentru asta! Si vreau sa stiu ce e cu acel potential "meet and greet" de la sfarsitul spectacolului :) Stie cineva ceva? :)

Later edit 1:)

Pentru cine vrea sa se amuze, aici e un filmulet beton :) de la o conferinta de presa din Rusia de zilele astea, de dinainte sau de dupa unul dintre spectacolele Kings on Ice. Plushenko nu e prezent, sunt doar Weir, Lambiel si Joubert, dar sunt monumentali :) Weir, mai ales, e intr-o forma de zile mari: canta si ceva in rusa, asa ca nu scapati asta, chiar daca se incarca cam greu. Ana va aprecia, cu siguranta, figura zambareata a lui Lambiel care rade cu gura pana la urechi de performantele vocale ale lui Johnny :).

Filmuletul:
http://video.mail.ru/mail/poln67/2/17.html

Dar am gasit cateva parti ale conferintelor din Rusia si pe youtube:

Conferinta 1, de pe 30 martie, Sankt Petersburg:
Conferinta 2, de pe 31 martie, Moscova:
Si gata. Noapte buna :)

15 comentarii:

Simona spunea...

Si eu sunt foarte happy ca vine, pacat ca nu au venit toti 4 ca in Rusia, poate avem noroc anul viitor!!!!
Mi-a placut comparatia cu Braileanca sau Bianca lui Bote!!!:)))) Intr-adevar omul e super prezent peste tot, in ziare, la TV, la mondenitati, mi-a zis cineva ca in 2008 a aparut intr-un top care se numea "Staruri de care ne-am plictisit" sau ceva de genul asta, ha,ha,ha!!! Asta e, noi cu Ogica si Bianca ei cu Plushy..:((((

Ana spunea...

Abiaaaaa astept! De mai bine de doua luni astept ziua asta. Am inteles ca o sa fie ceva meet and greet dupa spectacol, dar habar n-am cine si cum poate intra.

Florentina spunea...

Da, ma, eu m-am crucit cand am vazut paginile din ziare si din reviste rusesti, toate pline-ochi cu Plushenko si cu soata lui, Yana. Pe bune, si-n programul TV sunt, si-n Hello, si-n OK, si-n Izvestia, si-n "Sport", si-n toate cele...

Ana, nu stiu nimic de meet and greet de dupa, unde scria asta? Ce-i drept, si la ultimul Kings on Ice a fost instalata o masa pentru autografe, dar era o coada ca la balamuc... Iar eu aveam un autograf luat la prima conferinta de presa din Romania a lui Plushenko, asa ca nu m-am inghesuit. Dar o poza n-am... Cine-mi face una? Aduc aparatul :))

Florentina spunea...

Si m-am luat cu vorba si aproape ca am uitat: autograf de la Stephane Lambiel nu am. Si nici poza. Cine-mi face? :))) Asa ca o sa ma inghesui, daca pune cineva o masa si la masa se asaza Plushenko si Lambiel.

Ana spunea...

De meet and greet auzisem de aici: "Mai mult, Cording si Polishchuk[acrobati pe gheata] vor alege doi norocosi ce vor avea oportunitatea unei intalniri cu toti patinatorii Kings On Ice: Olympic Tour 2010, intr-o sesiune speciala de meet and greet ce se va desfasura dupa spectacolul din aceasta duminica." (http://www.magicfm.ro/vezi--726-Tainele-patinajului-acrobatic-dezvaluite-publicului-larg-in-avanpremiera-)
Si cica e si sesiune de autografe dupa. De pe Bestmusic: "Evenimentul va fi structurat in doua parti, cu o pauza de aproximativ 20 de minute, sfarsitul acestuia fiind marcat de o sesiune de autografe oferite in exclusivitate de sportivii Kings on Ice."
Eu data trecuta nici n-am vazut ca se dadeau autografe, am auzit dupa. E drept, am si autograf si poza cu Plush (multuuuuuumesc, Florentina >:D< ). De data asta chiar m-as inghesui ca sa iau autograf si de la Steph. Mi-ar parea tare rau daca n-as incerca.

Si video-urile cu conferintele din Rusia sunt GENIALE! Sunt extrem, extrem de simpatici. Am gasit si partea a patra din Sankt Petersburg, e criminala discutia din final dintre Steph si Johnny despre Lady Gaga si Britney Spears. http://www.youtube.com/watch?v=1dTCp8yD3CY

Florentina spunea...

Da, o gasisem si eu, dar mi-era somn rau si am zis ca o adaug dimineata. Ceea ce o sa si fac :)

In alta ordine de idei, cred ca plecam cu taxiul de la Flamaropol, ca vad ca e destul de lunguta chestia :)) Ieee :) Vorba e ca eu nu am poze care ar putea fi semnate, cred c-ar trebui sa dea ei niste poze, la campionatele mondiale era plin de cartonele cu Yu-na, Mao si Brian :)

Si tot in alta ordine de idei (urasc formularea sta, dar nu ma pot abtine sa n-o foloses :), de doua zile cel putin dorm ca naiba. Visez ba ca am uitat ziua in care e spectacolul si a trecut, ba ca nu gasesc acreditarea (pe care nici nu o am, o ridic de acolo), ba ca s-a facut ora 14.00, de incepere (de ce 14.00, ca spectacolul e la 20.oo) si eu nici n-am plecat de acasa. Doamne, sunt varza. Nu ma mai uit la filmulete cu Plushenko pana la 12 noaptea, ca e clar ca ma influenteaza :))

Ana spunea...

Si eu in ultimele doua saptamani numai la Kings on Ice m-am gandit. Nu-mi vine sa cred ca mai e asa putin.

Poate ne vedem pe-acolo :)

Florentina spunea...

Pai, zic sa ne vedem, ca va fi o pauza de 20 de minute intre cele doua parti. Ma detectezi tu, ca de obicei, ca eu o sa bantui si o sa inspir adanc aer de "Kings on ice" :)

Pe de alta parte, ce am aflat (din sursa sigura :), e ca "meet and greet" e pentru castigatorii concursurilor Amphitrion (ii invidiez la maximum, oricine ar fi ei), iar autografe se dau pe CD-ul lui Marton si pe DVD-ul Kings on Ice (de vanzare acolo! Super fain ca exista DVD-ul asta, chiar da!) Deci, o grija mai putin: ma gandeam ca nu am niste posterase mici si simpatice cu Plushenko sau Lambiel. Cum va exista DVD-ul, va exista suportul pentru autografe :)

Simona spunea...

Sincer nu am inteles niciodata preferinta lui Plushy pentru Petrenko, e un patinator care chiar nu mi-a placut. Probabil fiindca il admira din copilarie si isi dorea sa ajunga ca el, altfel nu imi explic.

Florentina spunea...

Ei, aici nu ne potrivim: Victor Petrenko a fost primul meu patinator preferat, probabil si pentru ca a fost primul patinator bun vazut in proba masculina. Si era blond, si avea ochi albastri, si avea si o camasa de Hawaii, asa ca, da, a picat cu tronc pustoaicei care eram :) Dupa aia, insa, a aparut Urmanov la orizont si, pentru muulta vreme, n-a mai fost loc decat pentru el. Urmanov antrenat de Misin, asa ca eu pe Misin il stiu cu mult inainte de a-l sti pe Plushenko.

Simona spunea...

Hi,hi, nu, prima mea iubire a fost Urmanov. Era ca un print.Si eu si maica-mea aveam o pasiune pentru el. Chiar zilele trecute vorbeam cu ea ce ghinionist a fost Elvis Stojko sa fie contemporan cu baiatul ala asa chipes si elegant...:))) Si nu doar cu el, ca pe urma a urmat Kulik si el foarte aratos, pe urma Yagudin care si el era dragut, ce sa-i faci, patinatorii astia rusi au fost unul si unul. :)))))

Florentina spunea...

Da, stiu, Urmanov. Urmanov de pe peretii camerei mele de camin. Urmanov. Despre el va fi vorba in urmatorul post din jurnalul meu torinez, dat fiind ca l-am vazut la Torino, la CM, si aproape ca l-am inghitit cu privirea. Ma uitam si nu-mi venea sa cred ca-l vad. Il antreneaza pe Kazakov si-l antreneaza si pe Voronov. Si m-am dus la 3 metri, langa Kiss and Cry, ca sa ma conving ca-l vad si sa-mi amintesc povestea asta for ever :)

Ana spunea...

A fost GENIAL! Lambiel nu e om! Iar la Plush mi-a placut mult mai mult Je suis malade decat tangou-ul. Inca topai, nu ma exprima articulat, o sa revin :)

Florentina spunea...

Revin eu cu un post pe care l-am pus chiar acum :)) Ca nu puteam sa dorm daca nu scriam. Doamne, sunt bolnava :))

Anonim spunea...

The application is equally as simple being a piece of cake [url=http://www.daivf.co.uk/]http://www.12monthloansbest.co.uk/[/url] http://www.12monthloansbest.co.uk/ This is the thought of developing suitable knowledge before purchasing any arbitrary policy obtainable in the marketplace http://www.12monthloansbest.co.uk/