sâmbătă, aprilie 17, 2010

Idei pentru programele lui Evgeni

V-am mai spus eu treaba asta, dar nu ma pot abtine sa nu-i dedic si un post de sine statator, de vreme ce e ultima stire de pe site-ul lui Plushenko. Si ea suna asa:

"On April 11 Show Kings on Ice had yet another great success in Bucharest. Evgeni Plushenko recorded a video message from Romania specially for his fans and his official site's visitors. You can watch the video and leave your comments on our forum. Thanks to our forum's reporter Cekoni".

Asadar, filmuletul de mai jos a fost inregistrat la Bucuresti si, in el, Plushenko cere fanilor sa-l bombardeze cu idei, cu sugestii de muzica, de costume, pentru programul scurt, pentru cel liber si pentru programele de gala. Ma rog, o spune bine chiar el, asa ca incetez cu turuiala si pun filmuletul.



3 comentarii:

Simona spunea...

Vad ca fanii nu s-au lasat prea mult rugati, s-au pus pe treaba. Sper sa il revedem pe Evgeni si in sezonul urmator desi la cat de schimbator este nu ne putem baza pe nimic pana nu il vedem ca intra efectiv pe gheata!!! :)))))))))

Laura spunea...

i-am scris si eu inca din prima zi cand a aparut acest mesaj!
tot ce pot sa spun ca intotdeauna alege cea mai buna muzica si are cel mai bun program!!!
sa vedem ce alege din sutele...care cred ca vor fi mii si mii de mesaje!
i-am transmis si eu o idee :-)
balada lui Ciprian Porumbescu !

Laura spunea...

este un dulce :-)