sâmbătă, noiembrie 12, 2011

Daisuke, la NHK Trophy 2011


Intr-o antologie a patinajului artistic, programele lui Daisuke Takahashi ar trebui sa alcatuiasca, numai ele, o categorie. Iar seria asta a programelor memorabile, adevarate opere de arta, s-a completat azi dimineata cu SP-ul de la NHK Trophy; care e absolut incredibil. Pana in martie anul viitor, cand o sa vad programul asta live, iata-l aici; pentru ochii mei si-ai cui or mai fi.



A nu se uita (si cine poate sa uite, ma rog?) programul scurt din 2010, cand Daisuke a luat bronzul la Jocurile Olimpice si medalia mondiala de aur - primul aur din istoria Japoniei in oproba individuala masculina.

Programul il gasiti AICI, laolalta cu entuziasmul meu post-torinez.

Un comentariu:

Diana spunea...

eh, uite inca un fan al patinajului artistic, ce sa mai zic de faptul ca Plushenko si Takahashi sunt preferatii mei inca de cand i-am vazut prima oara la tv. Takahashi e abosulut genial, he left me breathless ca sa zic asa, cand am vazut NHK Trophy si el a ... plutit pur si simplu pe gheata.