luni, martie 31, 2008

Blogul meu, in Regard

M-am luat cu vorba si am uitat sa va spun ca o poza cu ceafa mea si cu blogul meu (bine, si cu calculatorul de la redactie, si cu Vishinel tolanit pe monitor) a ilustrat un articol despre bloguri in revista Regard - mensuel francophone de Roumanie, in decembrie 2007 (numarul 34) Mda. Autorul moral al faptei - Lucian Muntean. Multumim pe aceasta cale pentru promovare :) Era un post despre filmul Closer, pe care-l putetzi citi aici: e un post scurt, nu va solicita prea mult atentia :))

Si inca una si ma duc :) Din aceeasi serie. Acolo, in fundal, eu si prietenii mei, Radion Chiaburu si Lascar Zamfirescu, colegii de clasa ai Regelui Mihai... O fotografie care insoteste un post pe care-l recitesc de fiecare data cu placere: "Cum l-am cunoscut eu pe Rege..."

Gata. Am spus ce-am avut de spus. Va salut.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo! Place... Si blogul si ceafa si vishinel si biroul... se cunoaste, dom'le k se munceste acolo! Si am aruncat mai mult de un oki...

Florentina spunea...

Ei, lume noua, lume noua :)) Multzumesc de vizita si sa mai treci p-acilisha :) Sa mai vezi ce face Vishinel...

Anonim spunea...

Mai vin... mai vin... Si nu doar pentru Vishinel! :)) Si ma bucur k ti-ai clatit okii pe la mine pe teritoriu si te mai astept. Makar asa ne mai vorbim si noi...Te pup!
PS: Am o camera Sony DSC-H2...Si sunt tare multumita de ea.

Florentina spunea...

E si cazul sa fii multumita, ca ai niste poze pe blog... m-ai blocat! Sunt super faine, io zic sa faci ceva cu ele, o expozitie ceva.... ca io vin cu sigurantza :)

Florentina spunea...

A nu se intelege ca un aparat bun e suficient sa faci niste poze bune :))

Anonim spunea...

Multumesc mult... MAi pun pediverse site-uri, am avut cateva si in finala la Salonul foto de anul asta (de la Romexpo), au publicat unii prin reviste... Dar kam atat. Sa imi revin dupa convalescenta asta si ma apuc iar de treaba... Abia astept!

Florentina spunea...

zice marius sa scrii acolo, la ocupatie - in profilu' tau de pe blogspot - ca esti fotograf profesionist. Ca esti, pe bune.