duminică, martie 06, 2011

Dora cea portocalie/Si experimentele ei in bucatarie

La cererea publicului: Dora in bucatarie la mamaia, cu mainile pana la cot in coca. Ei, nu chiar pana la cot. Dar se pregateau painici si Dora trebuia sa pregateasca si ea o painica pe masura ei. Si alte noutati: eu nu mai sunt "Foiiii", ci sunt "Foliiiii", si aseara am facut oficii de gazda pentru Dora: am pozat-o si, la finalul serii, am facut amandoua yoga (Dora a adus yoga in Margeanului, sa stiti; nu eu sunt responsabila :)

Jurnal de Dora: Mamaia mi-a imprumutat sortul, asa ca sunt o bucatareasa autentica acum... Si-am sa ma plimb prin casa in urmatoarea jumatate de ora, pretinzand ca am o rochita/ca sunt printesa/ca sunt mireasa...

Jurnal de Dora: Ei si ce daca la masa de seara am mancat painici calde, inmuiate in vin, si o picatura buclucasa, de culoare rubinie, mi-a alunecat pe bluza de "mariner"? (Ah, ba da, e o problema - povestea cu vinul trebuia sa ramana secreta si nu mai e....:)

5 comentarii:

nicoleta zaharia spunea...

frumoasa foc, si ce par frumos are!

mary spunea...

nu vazui produsul final.painicile cu vin se cheama "calavii",pe la jirlau:)))).sper ca au fost doar de dragul gustului si nu pentru....stii tu ce:(

Florentina spunea...

Mary, da, da, stiu intrebuintarea lor - si eu tot pe la pomeni le mancam. Acu, insa, au fost in meniu doar pentru ca-s bune. Am scapat partea asta cu pozatul painicilor, ca eram prea ocupata sa le mananc.
Nico, da, e foaaaaarte draguta :)

Anonim spunea...

De la povestea cu vinul cred ca i se trage fata din ultima poza:)))
sa stii ca nu sunt de acord! n-am cum dpdv medical!:)))))

Florentina spunea...

Poza asta e bucuria in persoana, asa ca e preferata mea, cu sau fara vin la baza :)))