sâmbătă, aprilie 18, 2009

Pregatirile de Paste in fotografii

Asadar, azi s-a muncit la noi in bucatarie. In fine, eu nu sunt mare bucatareasa dar tot am tocat verdetzuri pana mi-au iesit ochii :). Si printre tocat, mai bagam in gura cate o bucata de ceapa si o bucata de ficat. De miel sau de ce-o fi fost. Ca azi s-a facut drobul (a se vedea mai jos procedura, pas cu pas, poza cu poza) si s-au vopsit ouale. O sa incep cu ouale, ca-s mai colorate, si-o sa finalizez cu ciorba de miel. Pe care Mariusache nu vrea sa guste nici sa-l pici cu ceara. E delicioasa, va zic eu, ca am gustat deja. Pacatoasa de mine. Printre oua, drob si ciorba, se presara niste flori de pe balcon - a se remarca orhideea - si o crusta portocalie de cozonac.

Enjoy:)

Inainte de toate, festin de oua colorate.

Ei, si niste flori, cum v-am promis, care de care mai simpatice.

Cartierul de case din fata blocului, in geamul de la sufragerie. Chestia aia alba ca un nor e o orhidee, ati ghicit. Si cateva prim-planuri cu orhideea, ca altfel nu se poate :)

Revenim la chestii mai grele. Niste organe, asa le zice :)) Pentru viitorul drob. Asteapta sa fie tocate.

Si un prapur, careva inveli drobul...

Aici era initial o poza cu un cap de miel, cu tot cu ochi. Am inlaturat-o ca parca era prea mu;t. Chiar si pentru blogul meu.
Asa ca ne intoarcem la oua si la cozonac:) Sunt obsedata de detalii, stiu. Ma scuzati.

Revenim la bucatarie. Cine taie componentele viitorului drob?

Cat ne gandim cine face operatiunea, ochiul aparatului fuge pe geam...

Ceapa, ceapa, eu o tai :)

Iar carnita a trecut-o Omu', stie el cine-i, prin masina de tocat :)

Masa cu de toate :)

Urmariti, urmariti, ca devine interesanta treaba...

In paralel, se pregateste si ciorba de miel. Si legumele pentru ea :)

Din nou la viitorul drob :) Peste verdeturi, carne, oua... sare.

Si delikat.
Si piper si ce-o mai fi.

Amestecusul. Mama lu' Mariusache e mare mestera.

Se asaza in tava...

... iar tava se vara in cuptor.


Mai tarziu, rezulta drobul asta fain de mai jos. Pe care eu de-abia astept sa il mananc.

Si langa drob, o oala cu ciorba de miel.

Detaliu de ciorba :)

Acestea fiind zise, va doresc Paste fericit si pofta buna. Cred ca aveti si voi bunatatzuri pe acasa.

7 comentarii:

PETISA spunea...

Hristos a inviat! Anul acesta am fost lenesa. N-am facut pregatiri la mine acasa, ci am mancat pe la altii. Ce bine a fost! Frumoase fotografii si tare apetisanta mancarea!

Florentina spunea...

Adevarat a inviat! Si eu tot lenesa am fost, ca tocat verdeturi nu inseamna ca am facut eu ceva de la cap la coada :) Dar mi-a placut sa asist, a fost amuzant :)) Da, mancarea de Paste e fotogenica, intr-adevar :)

Anonim spunea...

Christos a Inviat!
Se pare ca tu mai mult te-ai tinut de poze decat de...drob:D Frumoase oua:)

Florentina spunea...

Pai da. Ouale sunt in proces de infulecare :)

chaka spunea...

Nice pics, daca nu eram asa ghiftuit salivam :)

Florentina spunea...

Lume noua la mine pe blog, bine ai venit :) Nu te intampin cu oua si cu sare, ca da, am inteles, esti ghiftuit :))

Florentina spunea...

Da' io am o intrebare? N-a remarcat nimeni capul de miel dintr-o poza? Cu tot cu ochiul indreptat catre obiectiv? Ca ma gandeam ca sunt sadica :) si ca o sa ma bodoganitzi :))