marți, iulie 08, 2008

Propun....

... ca la intrarea in fiecare spital de stat din Romania sa existe o ghereta unde sa se comercializeze plicuri. Se va evita, astfel, alergatura in cautarea unui plic in care sa pui niste bani pentru nenea doctoru'. Mai propun sa beneficiezi si de un timp minim de stat in cabinetul doctorului. 10 minute, cel putin. Ca sa asculte macar jumatate din ce ai de spus. Nu de alta, dar eu mi-am petrecut mai mult timp cautand un plic decat in cabinetu' cu pricina. Si-am plecat cum am venit. Nelamurita. Poate sunt eu mai grea de cap... Sau poate omu' avea treaba... Sau poate o sa abandonez cu totul spitalele de stat.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Hei! Ce-ai patit? Sa nu te aud cu spitale si doctori! Astea sunt specialitatea mea, ne-a inteles? In rest, de acord cu tine. Unde mai pui k nu se mai gasesc librarii. Nici nu stii kat am cautat eu plicuri...atunci.Kat despre doctori, eu makar am dat de unii umani si kiar dragutzi. Cred k mai mult m-au ascultat ei pe mine, dekat eu pe ei.

Florentina spunea...

Pai, ai pus monopol pe doctori si pe spitale? Nu-ti dau voie! Si da, si eu am gasit doctori umani si draguti, dar sunt o specie pe cale de disparitie. Din pacate :( In rest, eu cu ale mele: alergii, reminiscente de neuroviroze... rahaturi din astea. Dar tu pune mana si asculta de doctori! Ne-am inteles? (ca sa fiu si eu imperativa :)

Anonim spunea...

OK. La neuroviroze nu ma bag, k ma omoara si asa spondiloza mea care ma tine la pa de o saptamana. Cred k-mi ajung kate am :)) Asta, k sa fiu simpatik (sau makar sa incerc)

Aky spunea...

Sau poate da-ti-ar Domnu' sa ajungi prin spitale numa ca sa vizitezi vreo pretena care a nascut.. :)

Anonim spunea...

In spitalele de stat nu e timp. Nu e timp de plic. de pacient. de nimic altceva decat de scris. iti spun eu un mic dr(ac) specializat pe vazut pacientii in 5 minute, primit bomboane si flori si mult , mult scris...
Propun sa se deschida si o florarie si o cofetarie alaturi de ghereta cu plicuri.
Nu-ti doresc sa primesti mai mult de 10 minute din atentia medicului intr-un spital de stat - pt ca atunci fie esti ft grav bolnav, fie dr ala nu are pacienti prea multi- deci nu e prea priceput, fie asteapta o spaga grasa- pe care tu normal nu ai pus-o in plic spre indignarea (medicu)lui (vezi cazul tata tzone:))))))
Asta'i rasu'plansu' , evident.

Florentina spunea...

alinutza-bulinutza, de ce faci pe anonima? :)) Bine ai mai venit p-aici. Si baga cornu' in perna, ca dupa o garda de 36 de ore, ar cam fi cazul :))