marți, decembrie 18, 2007

Asteptandu-l pe... Cortes


Da, am si eu slabiciunile mele. Putine da'... bune :). Nu intram acum in detalii. Ba da, intram. Vizual :). Pentru ca pe 19 decembrie - maine, adica - merg la un spectacol de zile mari. "Zapatos Blancos". La Sala Palatului. Cu Joaquin Cortes. L-am vazut pe domnu' si anul trecut, in "Mi Soledad". Si-am zis ca de cate ori o sa vina el in Romanica sa se produca, o sa ma prezint si eu. Sa aplaud pan-o sa ma doara palmele. Pana una-alta, pun pe blog, pentru incantarea ochilor mei, cateva fotografii cu Joaquin. Ma rog, am scapat cam multe. Sa nu va fie cu suparare. De la atata entuziasm mi se trage. Pentru cei care asteapta lucruri serioase de la blogul meu, va asigur ca asta e un lucru cat se poate de serios. Pentru mine.














Ne-auzim dupa "Zapatos Blancos".

Niciun comentariu: