joi, aprilie 16, 2015

Ale mele dragi lalele


Voi, cei care mai treceţi pe aici din când în când, ştiţi deja: autoarea acestui blog (adică eu, dom’le, cine altcineva? :) are o mică fixaţie pentru lalele; şi mai cu seamă pentru lalelele din curtea de acasă, de la Jirlău. V-au trecut prin faţa ochilor, pe parcursul timpului, nenumărate (foto) istorii ale acestor lalele, aşa încât, nu mă îndoiesc, le-aţi putea reconstitui foarte uşor povestea; povestea asta care a început cu nişte bulbi de lalele mov-negre, din Olanda (dap, aşa arăta ambalajul), din care-au răsărit, în primăvara următoare, sumedenie de lalele galbene şi roşii – şi din care a crescut minunata mea grădină de acasă; a noastră, că neamul Stoienilor s-a molipsit tot de microbul ăsta colorat. Vedeţi aici, aici, aici şi-aici frânturi din povestea grădinii, iar eu vă invit să vedeţi prin ochii mei minunăţiile astea colorate, aşa cum arătau ele de Paşte...
 


Niciun comentariu: