miercuri, octombrie 12, 2011

Pentru fanii Dorei :)





Photos by Mariusache :)

6 comentarii:

nicoleta zaharia spunea...

neaparat o intalnire cu Toma. Ce mare si frumoasa s-a facut. frumoasa era. si ce i-a crescut parul cel minunat si aramiu.

Anonim spunea...

Sunt o //mamaie// de 66 ani care in copilarie si pana azi am avut un par asa ca al fetitei d-voastra.Vreau sa va dau un sfat din experienta mea de viata.Sa-i cultivati sentimentul de unicitate , de valoare, de frumusete a parului ei fata de ceilalti pentru a nu suferi cand copiii in diferite colectivitati fie si pana la adolescenta vor gasi diferite porecle.Parintii mei n-au facut-o ,copilaream la tara, eram singura cu parul asa si sufeream mult,nu stiam sa reactionez cand mi se spunea roscata, jidanca/desi nu eram/ si in multe alte feluri.Asta pana dupa adolescenta cand bineinteles baietii au inceput sa aprecieze......Iarta-mi indrazneala pentru sfat sa-ti traiasca si sa aiba noroc e foarte frumoasa

Florentina spunea...

@Nico, stabilim intalnirea :))) Desi Dora e cu un cap peste Tomitza :))

@Doamna anonima, multumesc frumos de sfaturi; le transmit parintilor; eu sunt doar matusa :)) Parul portocaliu al Dorei e peste masura de laudat, asa ca nepoata stie ca e frumoasa si unica :) O sa tina minte asta, sper...

Anonim spunea...

apreciem:)

Alexandru Zaharia spunea...

Cand primim portia de povesti din Italia? Si pozele, adunate la un loc?

Florentina spunea...

:))) draguta intrebare; ma intreb si eu asta (tinand cont ca exista precedente: concedii intregi pe care am promis ca le povestesc in detaliu, Lisabona, Andaluzia-partea a doua, si n-am mai facut-o :(.
Unde mai pui ca am ramas datoare si cu o Ischia din prima vacanta la Roma... Revenind, sper s-o fac curand; cat mai curand :))