luni, octombrie 26, 2009

Jenia is back :)


Da. Ma bucur ca mai sunt oameni pe-aici, prin preajma blogului astuia, care-l plac pe Jenia, pe Evgheny Plushenko, adica, si care ma fac pe mine atenta ca ratez chestii importante, din milioane de motive care mai de care mai marunte. Acum o ora si ceva primesc pe mail instiintare :) ca un anonim - nu stiu cine, dar ii multumesc - a lasat comentariul de mai jos la primul meu post de pe blogul asta, din februarie 2007. La postul "Intalnire memorabila: eu si Jenia", in care explicam de ce simt eu nevoia sa arunc un blog nou in blogosfera :). Asadar, am primit asta, drept pentru care multumesc (si-mi trag si-o palma imaginara ca mi-am permis sa uit ceva ce era, ceva ce e important):

S-a intors, a castigat deja primul concurs din GP ROSTELECOM CUP si tu nu spui nimic. Te rog cauta pe youtube SP, LP si GALA te va impresiona revenirea dupa 3 ani.

Carevasazica, da. Evgheny Plushenko s-a intors in competitii si-a castigat deja primul aur la Cupa Rusiei, din competitia de Grand Prix 2009-2010. Si, ce-i mai important, a castigat aurul asta sambata. Pe 24 octombrie 2009, la Moscova. Ceea ce inseamna, iar, ca acela/aceea care a comentat la mine pe blog a fost super pe faza. Si-acum sunt si eu, datorita lui/ei. Si ma bucur. Si mi-am inviorat un sfarsit de zi cam pleostit si cam enervant. Multumesc. Si da, punem aici programul scurt si programul liber, sa va bucurati si voi, si-i multumim lui Jenia ca s-a intors si ca -mi reda motive de bucurie in ianuarie si martie, luni pe care, in mod traditional, nu le prea agreez :) Si ca, uan peste alta, voi avea din nou un favorit in competitii, which is just great :)))

Programul scurt, pe Aranjuez:



Programul lung, pe Tango Amore, de Edvin Marton:



Si niste stiri care anunta come-backul: aici, aici si aici.

Noapte buna.

Update

... si GALA




Niciun comentariu: