miercuri, august 26, 2009

Weekend 3 in 1: nunta, prieteni, acasa


Weekendul asta le-am facut pe toate: am tras si o tura acasa, am revazut-o si pe Mirela, prietena mea din generala (ai carei copii ii vizitam de fiecare data cand ajungem la Jirlau), l-am revazut si pe Denis, sotul Mirelei, si pe naparstocii lor, Vanessa si David, si am fost si la o nunta frumoasa-frumoasa la Galati, cu verisoara Nicoleta in rolul principal. Si-am pozat de mi-au iesit ochii de sambata pana luni (asta suna a manea, stiu, dar asta e adevarul adevarat:). Si-am pozat numai oameni dragi si lucruri frumoase. Acuma, o selectie.

O luam invers: intai nunta de pe 23 august. Dupa cum stiti, eu sunt cu detaliile. Asa ca detalii o sa vedeti si-acum.

Orhidee in par...

Si orhidee in fereastra...


Asteptand...











Maria Sofia, zisa si Mia Fia, cu mamaia :)


Mia Fia, dand iama in bombonelele pregatite pentru oaspetii la nunta :) Daca disparea punga cu bomboane, incepeau hohotele. De plans.

... si Dunarea. Si niste copaci.

Si da, un nou detaliu de rochie.

Mireasa, ascunzandu-se. Treceau alte mirese prin zona si-asa-i obiceiul, sa te ascunzi, sa nu le vezi, sa nu te vada.

Biserica Sf. Precista din Galati

Sub protectia buchetului de orhidee. Iesea alta mireasa din biserica.

Mda. Si eu. Asta nu e poza mea, se intelege. E a lui Mariusache.

Dans.


Si chifle. Si trandafiri.

Ei, am finalizat cu nunta, asa ca trecem la vizita facuta Vanessei si lui David. Si Mirelei si lui Denis, inainte de plecare. Data viitoare ii vizitez pe toti patru la Tivoli. La pozele astea impart drepturile de autor cu Mariusache, nu mai stiu care-s ale mele, care-s ale lui.








Eu si Mirela. Ca sa stiti ce si cum.


Si gata. Ca mi-e somn.

6 comentarii:

andix spunea...

schimba'ti meseria. si asa e nasol in presa. ai ochi pentru micile detalii pe care "le vrea mireasa" - de ce nu te apuci de fotografie de nunta?

mai ales ca, garantat - o femeie in domeniul asta are mai mult succes. trust me, I know.

Florentina spunea...

Mda. In presa poate fi nasol, asta e clar. Si fotografia de nunta n-ar fi chiar o idee rea :)

Oricum, eu sunt mai simpatica decat fotografii de nunta care spun: "atentieeee... toata lumea la mineeeee... doamna, atentie, ca aveti obiceiul sa clipiti, stiu eu, ce credeti ca n-am observat... dumneavoastra puneti mana pe cotul doamnei.... asa... toata lumea la mineee... Gata!" Imi vine sa-i spanzur de limba :))

Ah, ca sa nu mai spun cat ma irita oamenii care cred ca pot sa faca (bine) doua lucruri in acelasi timp: cu o mana aparatul, cu alta camera. Pac trei secunde de inregistrare, pac un blitz. Si daca vreun invitat face si el poze miresei si la rubedenii, individu' platit sa faca poze se bosumfla si nu se mai ridica de la masa, "daca mireasa a angajat pe altcineva..." Caca maca.

Si da, cum mai ziceam, detaliile "are my thing" :) Imi plac. Da' ce ne facem cu aparatul foto, ca e cam pe moarte? Astept ponturi. M-am invatat cu Fuji, dar cred ca pot s-accept si alte chestii :))

andix spunea...

aparatul foto e cu bani. din pacate. daca ai la dispozitie asa ceva, eu pot sa te consiliez un pic. :)

cat despre toata lumea la mine, afla ca exista pana si in america de nord, unde chiar si un (ex) fotojurnalist angajat la o nunta trebuie sa strige prostia. ca altfel aia ori se pupa ori se uita pe coclauri.

dar e un inconvenient minor comparat cu o paine pusa pe masa la sfarsitul zilei.

si ca sa revin la ce spuneam - daca chiar vrei sa stii de camere foto, scrie'mi ca iti fac o lista. ai grija s'o citesti stand jos, insa...

Florentina spunea...

Pai, ca sa zic asa, pregatita nu prea sunt:) Deci lista cu camere faine putem fie s-o lasam pe mai tarziu (in cursul vietii), fie s-o faci, iar eu s-o citesc stand jos, cum ai zis. Sa fie asa, cu titlu aspirational :))
Dar nu e nicio graba. Deocamdata schimb lentilele la fuji s9500 si vad cum se prezinta in concediu. Daca se prezinta nasol (spre binele lui si al meu sper sa faca fata unei saptamani in lisboa), deci daca se prezinta nasol, mai discutam :))

Si da, inteleg utilitatea acelui "toata lumea la mine", dar mai depinde si cum il spui:) Tonul si inflexiunile schimba tot. Daca fotograful incearca sa fie asa, cvasimieros, cvasiplin de bunavointa, mie imi vine sa vomit :)

Viorel Milea spunea...

Mai mult ca sigur e vorba de Mia Pia. Dar daca vrei, o intreb si nu cred ca o sa-i displaca sa o numesti Mia Fia.

Florentina spunea...

Intreab-o :)) Ca mie imi place cum suna si Mia Fia :)) Eu credeam ca e o prescurtare de la Maria Sofia... P-ul de la ce e?