duminică, septembrie 07, 2008

Razvan Krivach a luat Cerbul... cu patru ani intarziere


Ma bucur mult pentru Krivach. Sincer, ma bucur. N-am prea vazut eu Cerbul anul asta cap-coada, dar omu' e bun, foarte bun. Pentru cei care nu stiu, Razvan a mai participat la Cerb si-n 2004 cand a avut o prestatie jos-palaria! A fost cu mult peste tot cei inscrisi atunci in concurs. Am fost la Cerbul ala si stiu ce spun. Razvan Krivach a fost cel mai bun. Era clar pentru toata lumea cine-o sa plece cu trofeul... Well, pentru juriu lucrurile n-au fost chiar atat de clare. Nu numai ca Razvan n-a luat Cerbul de Aur, dar n-a luat nimic-nimicutz. Nada. A fost ignorat cu desavarsire. Mai tarziu am citit ca n-a luat premiul cel mare tocmai pentru ca a fost cel bun. Ca a facut spectacol. Ca s-a prezentat fara cusur. Io chestii de-astea n-am mai auzit... ma rog, decat in Romania... Am fost super enervata atunci, mi-amintesc. Cred ca n-a fost concurent in 2004 care sa nu recunoasca superioritatea lui Krivach. Ei, asta a fost atunci. Aseara, Krivach a luat Cerbul de Aur. Chiar daca, din punctul meu de vedere, il luase de-acum patru ani.

Poza din 2004, de la o conferinta de presa: Krivach (pe-atunci, Crivaci), Angelica Ganea si Eleanor din Malta (cea care, de altfel, a si luat trofeul atunci)...
Pentru nostalgici, prestatia lui Krivach din 2004, prea buna pentru a fi premiata, AICI. N-o pot lua cu niciun un chip de pe site, asa ca datzi click mai sus. Prima melodie, Ailein Duinn, e fenomenala. Tin minte ca o inregistrasem atunci pe un reportofon cu caseta mica, se-auzea gajait rau si cu zgomotul din Piata Sfatului, dar era betoana :))

Si "Too much love will kill you", pe care-a cantat-o in seara finalei Cerbul de Aur 2008:


Enjoy::)

Niciun comentariu: