joi, aprilie 24, 2008

O seara plusheiasca


Da. Mi-am luat doza. Doza de fericire. Doza de Plushenko. M-am incarcat cu veselia lui. Cu cheful lui de-a patina. De-a face giumbuslucuri, de-a zambi asa cum stie numai el, de-a starni publicul, de-a-l face sa sara in picioare, sa aplaude pana cand se-nrosesc palmele. Da. Mi-as fi dorit sa vedetzi si voi moaca lui Plushenko din seara asta. Ati fi-nteles ce spun acum, la 12 noaptea. Eu, una, privindu-l, m-am trezit zambind. Eram la un metru de patinoarul improvizat in Polivalenta, il priveam jucandu-se pe gheata pe muzica din Zorba Grecu' - apropo, programul pe care-l va prezenta la anul in concursuri se-anuntza fenomenal - da, il priveam si-mi placea la maxim ce vedeam. Atata bucurie, atata chef, atata zambet. Ca nu, nu era/nu e o masca. De asta sunt convinsa. Omului astuia ii place sa bucure. Se pricepe. E as in treaba asta. Hipnotizeaza. Da, lucrurile sunt clare: eu de Plushenko nu ma las. Si-mi doresc sa mai am parte de seri din-astea plusheieshti :))

Cat despre spectacolul din seara asta, in ansamblul lui - lasandu-l, deci, la o parte pe Plushy - a fost cu mult mai bun, mai inchegat decat cel din anul precedent. Sala calduroasa - Polivalenta, alegere buna, ca anu' trecut facusem turturi la nas la Flamaropol -, sonorizare buna, prezentza unei orchestre in toata regula (aflu ca e vorba de o orchestra romaneasca), exercitii super ok, muzica bine aleasa, un Marton mai putin vorbaretz, parca, decat in 2007 (il prefer cantand, se intelege) si surprize simpatice: Surya Bonaly cu saltul ei inapoi.

Dar daca de Plushenko stiam, de Bonaly stiam... ei, bine, de Dima Bilan n-aveam habar ca va fi la Bucuresti si ca va canta pe scena din Polivalenta. Pentru cei care nu stiu, individu' asta a reprezentat Rusia la Eurovision prin 2006 si-a avut o prestatie super tare: canta pe un pian, inconjurat, parca, de niste balerine. In fine, l-am retinut. Si l-am mai urmarit, pe youtube, din cand in cand. Stiam ca apare frecvent in spectacolele lui Plushenko de prin Rusia dar n-aveam idee ca va veni si-n Romanica. Felicitari, Raluca, omu' cu organizarea :)) Multzam de surprize shi multzam, once again, pentru acreditare :)) Ca o acreditare iti ofera sansa sa te plimbi de colo-colo, in apropierea scenei (da!, si-n apropierea lui Plushenko), fara sa te ia nimeni la bani maruntzi. Traiasca acreditarile de presa :))

Bun, da' ca sa nu ramanetzi cu intrebari, "cine-i, dom'le, Dima Bilan asta?", pun aici un filmuletz de la Eurovisionul de acum doi ani. Si da, ii place lui Plushy de Dima :) Am vazut eu cum ii fredona melodia langa scena :)) Ah, si intzeleg ca tipu' asta a castigat si anu' asta selectia pentru Eurovision si va reprezenta inca o data Rusia la finala din luna mai.

Filmuletzul din 2006:


Pe langa toate astea, m-a bucurat sa stiu c-au fost in sala niste oameni care gandesc exact ca mine. Care se bucura de clipele astea, de intalnirea cu Plushenko. Se stiu ei care sunt :)) Si m-am mai bucurat c-am putut sa bucur si eu, la randul meu. M-am bucurat c-am facut fapte bune.

Update: 25 aprilie, mai spre seara :)

Io cred ca eram beata aseara. Beata de-atata Plushenko, se-ntelege. Ca uite, aflu azi, via whatever, ca Dima Bilan va merge sa cante melodia Believing, la finala Eurovison din mai (asta stiam deja), dar pe scena alaturi de el vor fi Edvin Marton si Jenia, care va patina. Sa inteleg ca i se improvizeaza lui Plushenko un mini-patinoar la Belgrad? Sper ca da. Aproape ca m-as duce si io doua zile la Belgrad, in mai...

Uite un alt filmuletz de la Praga, unde Plushenko patineaza pe melodia lui Bilan. Ceva de genu' asta se va intampla, banuiesc, si la Belgrad. Si cred ca datorita lui Plushy, Dima Bilan o sa primeasca muuuulte voturi :)) In fine, iaca-ta filmul:


8 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca ai facut fapte bune. Multumesc mult. It was nice meeting you;)

Seara de ieri a fost absolut FANTASTICA. Incredibila. Plushky rules big time!!!

Aky spunea...

Nu stiu de altii :) dar eu am fost langa tine, datorita tie, si zic multam fain si sa traiesti - frumos, linistit si cu bucurie :D.

Florentina spunea...

:)) Ma bucur c-atzi fost :)

Anonim spunea...

Vezi, ma... Dupa o zi de netzinut minte, a venit rasplata. O zi pe care sigur nu o s-o uiti. Si te invidiez. Nu atat pt faptul k ai fost si te-ai imbatat de Plushenko, ci k ai putu sa faci fotografii. Offf.... Imi si imaginez fata ta si zambetul larg pana la ceafa!

Florentina spunea...

Da, zambetul era pana la ceafa, realmente. Da' pozele sunt foooaerte proaste, doar cateva sunt mai rasarite - cum e prima de la postul asta (ca ailalta e pescuita de pe net si nu-i de anul asta). Era intuneric rau si cele mai multe poze sunt blurate... da, in fine, noroc ca am memorie vizuala :))

Anonim spunea...

Da. Pana data viitoare o sa traiesti din amintiri, dar stai linistita. Am auzit k mai vine...Si ceva imi spune k nu o sa ratezi momentul. HA!Ha! :)

Florentina spunea...

zi repede tot ce stii: cand mai vine, cine a zis, in ce context ai auzit? :P)))

Anonim spunea...

Te citesc de cel putin jumatate de ora si nu ma satur sa devorez tot ce ai pe aici cu Plushi... si slava domnului, ai multe! :D
Imi pare rau ca n-am mai intrat pe blogul tau in timpul Olimpiadei, as fi avut cu cine sa-mi impart supararea, furia ca a castigat americanul lu' peste!
Anul asta o sa il vad si eu in sfarsit pe Plushenko! Mor de nerabdare pana in aprilie... tu esti teribil de norocoasa cu acreditarile astea :)
Nu stiam de Dima ca a fost si el in Ro, dar mai bine, mi-ar fi parut si mai rau ca nu am ajuns atunci, imi era drag de prima data cand l-am vazut la Eurovision.
Ma opresc, ca am scris si eu un roman fluviu :))