duminică, ianuarie 27, 2008

Povestile mele dragi...

Daca aruncati o privire-n stanga paginii asteia, o sa vedeti, undeva mai jos, ca am inaugurat un soi de rubricutza cu povesti. Asa se si numeste: Povestile mele dragi. Si aduna articolashe pe care le-am scris eu pe parcursul timpului, mai cu seama in utimul an. Ei, da, as fi vrut sa pun mai multicele, dar arhiva ziarului nu mai e chiar asa de simpatica si ordonata, daca depasesti o anumita perioada de timp. Povestile nu sunt aranjate cronologic, ci mai degraba dupa chef. Dupa cheful meu de a reciti unele dintre ele. Asadar, primele sunt mai vechi, dar zic eu ca sunt ca vinul... pe zi ce trece, sunt si mai frumoase :) Deci, dac-aveti ceva de zis, aici e locul pentru comentarii. Si e chiar locul in care puteti sa insirati propuneri dragutze de noi materiale. Acestea fiind zise, va urez spor la citit. Mie una mi-e mai usor sa le citesc aici decat pe site, ca le-am adunat la un loc :)

Niciun comentariu: